Suzuki Blog Sitesi

Yeni bir yazı ile tekrar merhaba değerli off road okurları.

Bu yazımda sizlere off road hakkında yazmayacağım. Bu yazımızda sizlere off road ile alakalı bir markadan bahsedeceğim. Bu marka için oluşturulmuş olan bir blog siteden bahsedeceğiz. Yazı başlığından da hangi blog siteden bahsedeceğimi sanırım anlamışsınızdır.

Bir off road blog sitesi olduğumuz için bu gibi markaya özel off road sitelerinin paylaşılması ve tanıtılması gerektiğini düşünüyorum. Suzuki Blog Sitesi de bu özel bloglardan biri. Suzuki Blog Sitesi hakkında biraz araştırma yaptım. Yazılarını okudum ve blog hakkında fikir sahibi oldum. Bu yazımda sizlere bunlardan bahsetmek istiyorum. Yazımıza devam etmeden önce sizlere Suzuki blog sitesi’nin linkini vereyim.

Suzuki Blog Sitesi : http://4x4suzuki.wordpress.com/

Suzuki blog sitesi her ne kadar blogger alt yapısında olmasa da, kardeş blog alt yapısı diyebileceğimiz wordpress alt yapısı ile hizmet vermektedir. Alt yapı farklı olsa da amaç aynı. Suzuki ve araçları hakkında bilgiler vermek. Yazı içerikleri ve Suzuki markasına ait bir çok araç hakkında detaylı bilgi verilmesi çok güzel. Yazılar anlaşılır ve akıcı. Bu sebeple sizlere Suzuki blog sitesini tavsiye ediyorum. Yazıları okuduktan sonra sizde benimle aynı fikirde olacaksınızdır diye umuyorum.

Suzuki Blog Sitesi açılalı daha birkaç ay olmuş. Çok yeni ve taze bir site. Ama yazılan içerikler ve markayı sıkı takip etmeleri bu konuda amaçlarını ortaya koyuyor ve buda benim gibi bir çok blog severin dikkatini çekmeyi başarıyor. Suzuki blog sitesi’ni incelemenizi öneriyorum. Suzuki markasına da bir merakınız var ise, Suzuki araçları hakkında off road performansları ile ilgili güzel yazılar bulabilirsiniz.

Off road blog sitesi olarak sizlere daha önceki yazımda “İyi Bir Off Road Aracı Nasıl Yapılır?” hakkında bilgiler vermeye çalışmıştım. Konu off road araçları ve Suzuki olunca bu yazıma da bir göz atmanızı öneririm. Aracınızın markası ne olursa olsun yapılması gereken bazı önemli detaylar vardır. Bu konular hakkında sizlere bilgiler vermeye çalıştım. Beğeneceğiniz umduğum bir yazı. İyi okumalar diliyorum şimdiden.

Bir sonraki off road yazımızda görüşmek dileğiyle şimdilik, Hoşça Kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder